Переделка оригінального зарядного пристрою Nissan Leaf з 110-220 вольтів
Вартість робіт з адаптації 12 А американського зарядного пристрою другого покоління Nissan штрих-код N2......... - 900 грн;
Вартість робіт з адаптації 12 А американського зарядного пристрою першого покоління Nissan штрих-код N1.......... - 1100 грн;
Вартість робіт з адаптації 15 А японського зарядного пристрою першого покоління Nissan штрих код N2.................... - 900 грн;
Вартість робіт з адаптації 15 А японського зарядного пристрою другого покоління Nissan штрих код N1.................... - 1100 грн;
Вартість робіт з адаптації 30 А американського зарядного пристрою Nissan — 2000 грн;
Відмітність американської й української електромережі
Під час перероблення зарядного пристрою до електромобіля Nissan Leaf треба розуміти основні принципальні відмінності електромереж США й України.
Так історично склалося, що американська та європейська енергосистеми мають деякі відмінності: в розподільній мережі (в Європі використовуються потужніші трансформатори для більшої кількості користувачів), частоті та інші чинники, з огляду на це в американської мережі напруга 110 вольтів, а в європейській 220 вольтів.
Стандарт напруги та частот у американської та української мережі основні характеристики:
Американський стандарт:
- напруга 100-127 Вольт;
- частота 60 герц;
- Виделки A і B;
Європейський (український) стандарт:
- напруга 220-240 Вольт;
- частота 50 герц;
- Виделки C і F;
Отже, штатний або оригінальний зарядний пристрій до електромобіля Ніссан Ліф, що імпортується з Америки, підлягає адаптації або переділки під європейську мережу.
Заміна вилки зарядного пристрою електромобіля Nissan Leaf
У разі заміни тільки вилки зарядний пристрій працюватиме з перенапруженням і за короткий час або відразу вийде з ладу. Багато «спеціалісти» рекомендують не адаптувати зарядний пристрій, розраховану на роботу в американському стандарті 110 вольтів до нашої мережі 220 вольтів. Надсилаючись на великий запас міцності елементів зарядки та «економії» засобів автолюбителя.
Але як показала багаторічна практика після такої «економії», велика кількість клієнтів приходять зі згорілим зарядним, для їх ремонту. Процедура ремонту згорілого зарядного пристрою дорожча, ніж початкова повноцінна адаптація до мережі 220 В.
За потужності зарядної станції Nissan Leaf рівної 12 А й підвищення напруги зі 110 до 220 вольтів відбувається чимале збільшення навантаження на елементи зарядного пристрою. У процесі цієї маніпуляції виходять із ладу («горит») низка дорогих елементів зарядного пристрою.
Переділка, ремонт відновлення зарядного пристрою Nissan Leaf в Одесі
Наша компанія має досвід і знання в галузі адаптації або переділки зарядних пристроїв до електромобілів Nissan Leaf в Одесі. Здійснює кваліфікований ремонт і відновлення згорілих заряджань.
Також можлива співпраця з організаціями або приватними особами, що здійснюють імпорт електромобілів на територію України або їх ремонт і відновлення. Для постійних і гуртових клієнтів ми надаємо знижки.
Дізнатися докладнішу інформацію або отримати кваліфіковану консультацію ви можете за телефонами компанії AvtoEco або іншим зручним для Вас способом.
Основні атрибути | |
---|---|
Країна виробник | Україна |
Користувальницькі характеристики | |
Виробник | AvtoEco |
- Ціна: 1 100 ₴